Quem não conhece Lisboa não conhece coisa boa

 

(CAT) Si aneu de viatge per Lisboa us recomano passar per Tricots Brancal, una botiga de llanes de fabricació própia. Ténen un munt de varietats, tantes que la indecisió t'enlluerna... m'ho volia portar tot, i em veia saturada de tants fils que tenen. A més, la venen al pes a uns preus molt econòmics. Jo em vaig decantar per fils de la gama Manchester (50% acrílic, 50% merino) per agulles del número 6. Aquest fil es pot trobar per uns 31€/kg aproximadament. La llàstima es que no es pot comprar amb targeta de crèdit internacional, així que si teniu intenció d'anar-hi, compteu de portar diners en metàl·lic. A mi em va salvar el meu home, que com és portuguès, té un compte a Portugal. Ains, quin dolor hagués estat deixar els quasi 3 kilos de llana que em vaig emportar...
Aquesta fabulosa botiga, que per desgràcia tampoc tenen botiga online) es troba a Rua dos Fanqueiros nº 254, hi podeu arribar en metro a la parada Baixa/Chiado de la linia blava i verda. La propera vegada que torni a Portugal m'hi tornaré a passar.



(ES) Si alguna vez vais a Lisboa os recomiendo pasar por Tricots Brancal, una tienda de lanas de fabricación própia. Tienen un montón de variedades, tantas que causa indecisión... te lo quieres llevar todo, me vi saturada de tantos hilos que tienen. Además, los venden al peso a precios muy economicos. Yo me decidí por la gama Manchester (50% acrílico, 50% merino) para agujas del número 6. Éste hilo se puede encontrar por unos 31€/kg aproximadamente. La lástima es que no se puede pagar con targeta de crédito internacional, así que si tenéis intención de ir, contad con llevar dinero en metálico. A mi me salvó mi pareja, pues al ser portugués tiene una cuenta en Portugal. Hubiese sido terrible tener que abandonar mis casi 3 quilos de lana que me llevé...
Ésta fabulosa tienda, (que por desgràcia tampoco tienen tienda online) està en Rua dos Fanqueiros nº 254, podéis llegar desde la parada de metro de Baixa/Chiado en la linia azul y verde. La pròxima vez que vuelva a Portugal me volveré a pasar.


 

(EN) If you visit Lisbon I recommend you to visit Tricots Brancal, a tricot yarn store of own manufacture. They had lots of varieties, so many varieties that cause me a big indecision... a would like to buy all! Also, they sell thread by weight with a really good prices. I choosed Manchester (50% acrylic, 50% merino) for needles number 6. This yarn has a price of 31€/kg aprox. Unfortunately, they don't accept an international credit card. If you have the intention to visit this shop, don't forget cash enough to realize your purchase. My husband save me this time, because he is Portuguese and has a Portuguese account. It would be a tragedy have to leave my almost 3kg of wool that i bought....
This fabulous shop is in  Rua dos Fanqueiros nº 254, near the underground station Baixa/Chiado in the green line and blue line. As Terminator saids: I will be back!


Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)