Basic Toe-up socks



(CAT) Aquest hivern he fet molts parells de mitjons per anar per casa, i ja em venia de gust de fer-me'n uns per dur amb sabates. Així que vaig comprar-me la llana Phil Folk 100 de Phildar amb una composició del 75% de llana i el 25% de nylon, pel tema de que al ser per mitjons ha d'absorbir bé la suor.  A més té la gràcia que va canviant de colors formant ratlles. Així que no em pregunteu com he fet l'estampat, que jo els he fet tot a punt del dret. Bé, aquests són mitjons bàsics que he fet per testejar si m'agradava la llana, i per veure com quedaven. En breu, penjaré models més elaborats. Més informació al meu perfil de Ravelry


(ES) Éste invierno he tejido muchos pares de calcetines para andar por casa, y ya me estaba apeteciendo tejer un par para llevar con zapatos. Así que me compré ésta lana Phil Folk 100 de Phildar con una composición del 75% de lana y el 25% de nylon, que va muy bien, porque absorbe mejor el sudor.  Además va cambiando de color formando rayas y un bonito estampado. Así que no me preguntéis como lo he hecho, que yo los he tejido a punto derecho sin más historias. De hecho, he tejido éstos calcetines básicos para probar la lana. En breve, pondré modelos más elaborados. Más información en mi perfil de Ravelry

(EN)  This winter I knitted a lot of socks to use at home.... and I wanted a pair of socks to wear with shoes. I bought this  yarn Phil Folk 100 de Phildar with a composition of wool 75% and nylon 25%, good to absorb sweat.  Also yarn is changing colours resulting stripes. It's not me who changes the colour. This project is to test this yarn. Soon I will show more elaborated socks. For more information visit my site at Ravelry.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)