Hooray Cardigan

 (CAT) Si tingués prou temps em dedicaria a teixir tots els patrons de la Veera Välimäki, una dissenyadora finlandesa que és una veritable crack. Aquest cop, i per que m'haig de posar objectius assequibles, he triat el Hooray Cardigan, perquè em va semblar un repte, amb aquesta forma arrodonida que té. Per aquest projecte he fet servir la Katia Merino 100%, que ja la he fet servir en altres projectes, perquè la relació qualitat-preu és molt bona. Com aquesta jaqueta no és per a mi, els que em coneixeu no us emocioneu gaire per veure'm en aquest color, no descarto fer-me una, si, probablement en negre. Que hi farem, hi han coses que costen molt de canviar... Com aquest patró és de pagament, podeu trobar tota la informació al meu Ravelry aquí.
 
(ES) Si tuviese más tiempo libre me dedicaría a tejer todos los patrones de Veera Välimäki, una diseñadora finlandesa que es una auténtica crack. Ésta vez, y porque me he puesto objetivos asequibles, he elegido Hooray Cardigan, me pareció todo un reto, con esa forma redondeada, pero no es tan difícil como parece. Para éste proyecto he usado la Katia Merino 100%, que ya he usado otras veces, porqué la relación calidad-precio es muy buena. Como ésta chaqueta no es para mi, los que me conocéis no os emocionéis demasiado que no la he hecho para mi, no descarto en el futuro tejerme una, eso si, en negro. Que le vamos a hacer... hay cosas que cuestan mucho de cambiar... El patrón es de pago, así que os dejo toda la información en mi Ravelry aquí.

(EN)  If I had more free time, I would knit all the patterns by Veera Välimäki, a Finnish designer whom I consider an extraordinary knitter. But, I have to follow affordable objectives,  and I chose this pattern Hooray Cardigan, because it is a challenge to knit this round shape, I found this pattern very interesting. I used the yarn Katia Merino 100%, a classic yarn in my stash for the good relationship between price and quality. This cardigan is not for me, those who know me, don't be so happy to see me wearing a red cardigan. Maybe, in the future, I will knit another one in black, some things are difficult to change. This is a payment pattern, you can visit my site in Ravelry for more information here.








Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)